lördag 30 augusti 2008

Weird

Uträkning utgår från dagens datum: Lör 30 aug 2008.
Din graviditet startade Lör 1 dec 2007.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Lör 15 dec 2007 (ägglossningen).
Du har gått 273 fulla dagar av 280 (98%).

Du är i vecka 40.
Du har gått 39 fulla veckor och 0 fulla dagar(v39+0).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Lör 6 sep 2008
Du har 7 dagar kvar till förlossning.

Nu har FL helt plötsligt ändrat mina graviditetsuppgifter.
Har ALLTID haft veckobytardag på söndagar, iofs så stämmer det ju nu, för det är 1 vecka kvar till BF, har alltid legat en dag efter.
Så härmed säger vi att jag är i V.40! :)

1 kommentar:

  1. Japp =) Just nu extrajobbar jag bara för jag håller på att utbilda mig till förskollärare men jobbade innan.
    Jadu, skulle helst vilja ha mitt första om typ 3 år (har 2 & 1/2 år kvar på utbildningen) så den vill jag vara klar med först.
    Låter så länge med tre år bara men men..jag får väl låna andras så länge,haha.

    SvaraRadera