lördag 23 augusti 2008

2 ynka veckor

Kvar till BF!
Det går verkligen undan nu! :)
Imorse vaknade jag upp med världens sendrag i vänsterbenet på 3 olika ställen, jag visste inte vart jag skulle ta vägen och det gjorde så fruktansvärt ont så jag väckte Bubba av mina skrik :P

Vi var till Sickla och handlade igår, 2.200 kr (!) dock hade vi massa rabatter så det slutade på 1.850 kr, men ändå, det är verkligen rekord, och då handlade vi inte allt vi brukar handla heller, undra hur dyrt det kommer bli sen när Bubba kommit...?

Idag vankas det middag hemma hos Niklas päron, hans mor är riktigt duktig på att laga mat så det ska bli mumsigt.

14 dagar kvar <3

1 kommentar:

  1. Ja, vi har en böna i magen när jag skriver på webben men hemma är det Grynet som är det officiella arbetsnamnet sedan första dagen. Sån tur att det verkar vara en liten tösabit! :)

    SvaraRadera