söndag 10 augusti 2008

V.37

Idag går jag in i V.37.

Det ska firas med att träffa Jessica och hennes systerdotter Bönan aka. Kaylie som nyss är fyllda 2 år :)

Gårdagen var mycket trevlig!
Vi cabbade ned C70:n när vi var i Åkersberga och sen åkte vi till Dyvik där "födelsedagsbarnen" bodde (50 och 55 år)
Det började självklart att regna när vi åkte, men det var ju inte så lång bit.
Vi var bland dem första som kom dit så man kände sig inte tvungen att hälsa på alla andra 100 som kom sen.
Minglet pågick forever kändes det som, Bubba var galen och jag var skithungrig, salta pinnar blev det en hel del.
När alla kommit blev vi indelade i grupper, min grupp hette Björnen sover och sen fick vi ett uppdrag att samla in autografer på folk som bl.a jobbade inom skolan, älskade AIK, kunde rida, ej hade körkort m.m. Och vi vann faktiskt *jihaa*
Men, priset var ju inte allt för skoj, vi skulle framföra vår låt och illustrera den....
Som tur var så glömdes det bort så jag slapp, åkte efter fikat också så jag vet inte om dem fick sjunga efteråt :P

Vi bytte bil på Hertz till en dansk skitsnygg Audi med värsta grillen så man kände sig lite cool i den faktiskt :)
Han har åkt till Malmö idag för att se Djurgården förlora så därav den danska bilen, kostar gratis liksom :)

Har börjat pulat lite på det mesta nu i lgh känns det som, spjälis är inne hos oss nu, Niklas satte upp en tavla igår i vårt sovrum och jag sydde gardiner till Bubbas rum, det var jätteroligt att göra det, har aldrig gjort det innan, men är helnöjd!
Plockat undan allt som bara legat lite här och var så nu är det lite ordning på det mesta känns det som faktiskt.
Skulle vilja ha upp en massa hyllor överallt bara, men det kommer nog inte hända..

Näe nu ska jag sluta pladdra och börja göra mig i ordning, ska uppdatera listan också! :)

27 dagar kvar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar