fredag 29 augusti 2008

En rolig lista

Snodde denna lista från http://elinmix.blogg.se.


· Du heter: Egentligen nåt annat än Kikki

· Smeknamn: Kikkilajnen, Kikksor, Knickedicken, Kikkis, Kikkan m.m.

· Låt just nu: Just nu spelas ingen musik, men senaste låten jag lyssnade på var nån låt med Jimmy Jansson.

· Om du röker: Nej och har aldrig provat

· Beroende av: Inga materiella ting, kärlek och vänskap!

· Vad tror folk om dig: Just nu att jag är höggravid och att dem vill att jag ska föda :P

· Stämmer det: I allra högsta grad ;)

· Vad får du oftast dina komplimanger från: Idag eller igår blir det ju fick jag en massa söta från mina arbetskamrater <3 br="">
· Brukar du skratta för dig själv: Flera ggr om dan

· Vad står det i ditt senaste inkomna SMS: Det var från Tina och om hur vi ska lyckas få in en dejt innan jag ska föda, svår fråga då hon inte har sina jobbdagar utstakade, men nåt ska vi hitta :)

· Vilken är din favoritmålning: Är inget fan av målningar direkt så har ingen favvo

· Vart bor du: Hammarby Sjöstad (Stockholm)

· Trivs du där: Både ja och nej, det är perfekt för mig och Niklas, dock vantrivs jag i lgh, men området är mysigt, men när Bubba kommer så finns det inte så mycket roligt för honom/henne, tvärbanan är oskyddad, bilar överallt, betong, vatten, you name it, så vi lagt handpenning på en ny lgh som vi ska flytta in i 2010 i Långrbo Park.

· Vad har du för mobil operatör: Telia såklart :)

· Är du allergisk mot något: Inte vad jag vet. Hatar rökare och starka parfymer

· Nästa mål i ditt liv: Föda Bubba och bli världens bästa mamma :D

· Hur svarar du i mobil: Kikki, om det inte är nån jag känner.

· Vad sa den du prata senast med i telefon: Att allt löser sig och att jag inte ska behöva medla mellan två parter, vilket är skönt!

· Antal sömntimmar inatt: 6 kanske?


· Tycker du om din pappa: Svår fråga, innerst inne gör jag nog det, men "hatar" honom för allt han har gjort...

· Brukar du komma i tid: Ja, för det mesta, nu tar jag ju lite längre tid på mig, men annars slarvar jag inte :P

· När mår du bra: När jag är med mina nära och kära <3 br="">
· När blev du fotad senast: Jag har fotat mig själv massa ggr (magbilder) å så Niklas då, men av fotograf var det i maj när jag vann en tävling hos http://emelieohlsson.blogg.se

· Vanligaste färger på dina kläder: FÄRGER

· Vad tycker du om fötter: Just nu är dem inte mina favvisar, stora och svullna

· Är du smart: Jag är inte dum iallafall, jo då, men jag är nog ganska smart utan att skryta :P

· Vem/Vilka saknar du just nu: Det är faktiskt en liten skara, både levande och döda...

· Favorit dryck på morgonen: Oboy är himla gott, men dricker det bara på jobbet, apelsinjuice funkar alltid.

· Är du blyg: Inte nu för tiden, finns ingen anledning till det

· Sysslar du med någon sport: Inte just nu men har spelat fotboll i 6 år å åkt längdskidor i 2 år

· Vill du hellre ha mail än brev: Det beror på vad det är för nåt, brev är ju såå mysigt att få, medan mail är bekvämast

· Har du spytt offentligt: Oh my God YES, har hela min klass m.fl som vittnen på senaste gången :P

· Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: Min dagmamma som gick bort i cancer i vintras, mina vänner och familj

· Är du nöjd med ditt liv: Ja det måste jag säga ändå, det har gjort mig till den jag är idag, man måste ha motgångar i sitt liv för att lära sig saker och att uppskatta det man har, har dock levt i snart 24 år så jag har ju många härliga år framför mig, men det blir ju vad man gör det till, eller hur? :)

· Om inte, vad vill du ändra på: Ingenting som jag kan komma på egentligen för som sagt, skulle inte vara den jag är idag om jag inte fått leva det liv jag levt hittills.



Sno den gärna av mig också för denna var rolig att fylla i :D

Ska man ge upp nu snart eller?
Vet att jag inte kommer kunna somna ändå....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar