fredag 1 augusti 2008

Augusti

Missade ju att skriva igår!
Niklas var ledig och tog en långprommis till Liljeholmen med sin bror och brorsdotter medan jag åkte in till stora stan och fikade med Sandra.
Hon och Alex hade förlovat sig när dem var i Turkiet och ringarna skulle komma igår :)
Det var så himla varmt i stan och mina fötter var verkligen svullna så jag begav mig hemåt vid 15-tiden och joinade Niklas på bryggan i solen.
Men jag pallade inte så länge så vi gick upp efter en liten stund.

Idag är det alltså augusti, lite mer än en månad kvar nu *helt sjukt*
Niklas ska jobba hela helgen så jag tänkte åka till Jessica i Uppsala imöra och leka lite, var såå längesen!
Hon har blivit moster igen till en liten Alicia.

Håller på att rinna bort här inne, skulle behöva gå å handla sylt och ev grädde till pannkakorna som jag tänkte grädda lite senare.
Men orkar jag?
Det känns som att det är toklångt till Konsum, man kanske ska ta tvärbanan till Gullmars eller Globen istället?
Undrar hur mina fötter ska orka med den sista månaden om dem har det så här jobbigt just nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar