söndag 24 augusti 2008

Sova, vad är det?

Igår skrev jag så fint i en tråd på FL att jag inte haft några sömnproblem alls förutom att jag somnar sent, har aldrig behövt gå upp och pinka mitt i natten osv.
Och så skrev jag *peppar peppar* efteråt.
Men inte tusan hjälpte det!
Inatt var det hemskt, gick å la mig vid midnatt och fick värsta magontet.
Vaknade hela tiden i princip för att det gjorde så ont, vid 3 var det dags att pinka och sen höll magontet i sig resten av småtimmarna tills jag vaknade på riktigt och skulle kliva upp.
Det kan inte ha varit förvärkar för då ska det tydligen kännas som mensvärk och det var det då definitivt inte.
Jag är så sjukt trött för tillfället!
Kanske somnar tidigt ikväll?
Ska till BM imorgon bitti kl 10.
När jag gick till Konsum häromdagen och handlade 4 saker så tog det 1 timme fram och tillbaks och BM ligger bakom Konsum så jag måste börja gå i tid känns det som *suck*
Det brukar kanske ta 10 minuter att gå dit enkel väg så jag är ingen Speedy Gonzales direkt!

Idag har Stefan från jobbet gissat att jag ska föda en flicka.
Känns inte som att det kommer bli så faktiskt om jag ska vara ärlig, men det är ju lite drygt 10 timmar kvar på dygnet :P
Niklas är på väg till Halmstad så jag skulle uppskatta om det inte sätter igång idag för han kommer hem inatt nån gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar