onsdag 6 augusti 2008

1 månad kvar <3

Idag är det 6 augusti och det betyder med andra ord att det är 1 månad kvar till 6 september.
Helt galet ju!

Har fortfarande inga som helst känningar, ibland så har det gjort riktigt ont under magen, men inte vet jag vad det betyder?

På måndag ska jag till BM igen, V.37, då ska hon sticka hål i armen x antal ggr för hon kommer garanterat att misslyckas första gången, jag ska vägas och sen kanske jag eventuellt har lite frågor t.o.m. för första gången.

Det är ju inte så långt kvar nu och snart ska jag komponera ihop en lista med gissningar från olika människor på när Bubba kommer och vad det är för kön.
Om Du känner att Du vill gissa så skriv bara en kommentar här nedan.

Vi vill att Du ska komma nu underbara bäbis! <3

1 kommentar:

  1. Sååå svårt de där juh, men tror att Bubba kommer i slutet av augusti, möjligen den 28:e. (Då jag fortfarande har semester och kan åka in med dig). Blir en frisk liten krabat som enbart kommer va lugn när JAG kommer och hälsar på :) Nerrå skämt å sido.. Oavsett om det blir en tjej eller kille så hoppas jag att det blir en frisk och söt bebis. Och hur kan h*n bli nåt annat med er som föräldrar.. Puss :)

    SvaraRadera