tisdag 5 augusti 2008

Äntligen regn!

Missade en dag igen, men det gör nog inte så mycket :P
Det har regnat konstant sen igår och det är 12 grader ute och det känns sååååå skönt! :)

Det blev en Malin och Kikki dag, vi färgade håret på varandra, jag tonade mitt, och så kollade vi på film, I'm not there med Heath Ledger, men den var hur dålig som helst!

Igår så klev jag upp 8 för att jag skulle åka till jobbet i Sumpan och hälsa på.
Tvärbanan fick tvärstopp så jag var en halvtimme sen, men det gjorde ju inte så mycket.
Först kramades jag med Hanna och Sandra, och sen gick jag in till chefen och han tittade på mig, skrek FATSO och sken upp som en sol och kramade om mig, hehe, jag tar ju inte illa upp för att det var han som sa det, det var mest roligt och chockerande att han blev så glad att se mig :)
Pratade med Pettan och Robban på lagret.
Sen träffade jag även Marcus som har gått ned 17 kg (!) jätteduktig verkligen, kunde inte låta bli att kommentera och han blev ju såklart glad för det, han hade 7 kg kvar innan sin målvikt.
Martin ska åka till Asien i ett halvår, SJÄLV, modig som få och jag beundrar honom verkligen!
Janne kom och gav mig världens kram i lunchrummet :)
Av dem få jag träffade så är jag glad att ha träffat dem iallafall, och dem verkade glada att se mig också :)
Köpte presenter till Christel och skickade upp till Kovland, hoppas dem kommer fram bara :P

Efter det var vi på IKEA och köpte lite smått och gott till Bubba och hamnade även på JYSK och ICA.

Idag var vi på Barnens Hus och shoppade lite så nu har vi inte så mycket kvar.

Niklas åkte nyss iväg för att kika på matchen ikväll, men den är inställd så han läre komma in vilken minut som helst.

Ska försöka återkomma imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar