onsdag 27 augusti 2008

Köttbullar

Igår ringde min kära Malin och undrade vad jag gjorde, vi bestämde att vi skulle ses.
Följde med henne och handlade på MAXI och sen åkte vi hem till henne och jag gjorde köttbullar åt henne medan hon städade :)
Dem blev hur goda som helst, tog med hem hit så Niklas fick äta med oss också.
Byggde även 3 bitar till på hennes pussel, 3 är bättre än 0 :P

Malin är snart på väg hit idag igen, för idag ska det bakas :)
Vet dock inte riktigt vad ännu, men ingen av oss har gjort muffins förut så det skulle vara roligt, med after eight eller dumle eller nåt annat smarrigt *mums*
Å sen en kärleksmums, fast utan kakao då Niklas inte äter det.

Idag går min HP ut, ska till jobbet imorgon och kolla hur många semesterdagar jag har kvar och se om jag ska några innan BF eller hur jag ska göra.

Imorgon är det även en ensiffrig nedräkning, den Du :D

10 dagar kvar <3

1 kommentar:

  1. Vad blev det för muffins? Jag har testat med dumle för flera år sedan och det blev gott så jag är lite nyfiken på vad ni valde att göra :)

    Jag började läsa din blogg nyligen och nu är jag fast, för jag är så pirrig inför att du/ni ska få barn. Helt sjukt egentligen att man kan känna så för en människa man inte känner men att få barn är så stort och jag längtar till den dagen jag får mina egna :)
    Ha en fortsatt trevlig kväll.

    SvaraRadera