tisdag 19 augusti 2008

Ö-viksmaran

Jag missar ju den i år då det är tänkt att jag ska föda den helgen enligt ultraljudet.
Men jag skickade in en massa roliga bilder på framkallning från alla 5 ggr vi varit tillsammans jag, Jessica och Frida och näst sista gången då Lisa var med.

Dem kom igår och jag gjorde klart albumet inatt.
Det gick liksom inte att sluta, jag måsta ha ett uppehåll då vi åkte till Långbro för att diskutera den nya lägenheten.
Men sen så :)
Det blev ett jättefint album och jag är såå nöjd!

Fick hem en inredningskatalog till nya lgh och jag har suttit och plöjt igenom den halva dan känns det som, den var toktjock och massa roliga tillval fanns det så nu ska vi prata ihop oss och komma överens.
Dem har utställningar på det mesta på JM's huvudkontor så jag ser fram emot när vi ska åka dit och bestämma allting :)

Nu ska jag nog börja med mitt gravid-album, har sååå himla många idéer och bilder kom det ju som sagt igår så det är ju bara att börja det.

18 dagar kvar <3

1 kommentar:

  1. 1.Jag vill se luggen framifrån.
    2. Sen vill jag ju se ditt fina album också!
    3. Jag vill även att du ser till att inte hålla på och amma för länge, du måste följa med på nästa mara!! =)
    Eller, ja, nästnästa är ett KRAV iaf!!

    SvaraRadera