lördag 30 augusti 2008

Lite avundsjuk

2 tjejer som har/hade BF samtidigt som oss har fått en varsin pojke nu, en Hampus å en Oskar.
Det är svårt att inte bli avundsjuk på dem om jag ska vara ärlig, dels att dem fått och dels att dem fått en pojke :)

Imorrn får vi se om Robban och Janne vinner tävlingen, men jag tvivlar.
Jag börjar känna pressen nu från alla runt omkring, spring i trappor, ut och rör på Dig, ställ Dig på alla fyra å skura golvet etc. etc.
Hallå, det är 1 vecka kvar, 5% av alla bäbisar kommer samma dag som BF, förvänta Er inte att jag är en av dem, räkna med övertid så blir Ni positivt överraskade och jag kan garantera att i princip alla ska få veta när det är dags så snälla, tjata inget mer nu!

Niklas berättade för Bubba idag att h*n blir vräkt om h*n inte väljer att komma ut av sig själv, och blir man vräkt får man en prick, och det är inte bra att ha en prick när man ska söka lgh i framtiden ;)

2 kommentarer:

  1. Du har ju själv valt att alla ska gissa när det kommer, då är det klart att folk tjatar.

    SvaraRadera
  2. Anonym: Det är inte en enda av dem som är med i tävlingen som tjatar, dem har ju sina datum att gå efter.

    SvaraRadera