onsdag 13 augusti 2008

2 gravida

Idag på förmiddagen har jag bara tagit det lugnt, försökt ringa till IT-service på alla 3 olika nr som dem står registrerade på, 2 av dem existerar inte och den tredje sa bara öppettiderna och sen var det inget mer med det.
Kändes lite konstigt faktiskt, lite som bluff och båg, men jag vet ju att dem finns och vart dem finns och jag vill ju bara ha min mobiltelefon tillbaka!
2 ½ vecka har jag nu varit utan den och tänk om Bubba väljer att komma ut innan jag har fått tillbaka den, KATASTROF!

Hursomhaver!
Har varit med Anna idag, vi träffades på en fest för säkert 3 år sen eller nåt sånt, hon är gift med en Nicklas så det är ganska roligt :)
Hon är också gravid, dock bara i början, men jag känner igen mig nu i den där jobbiga perioden som man hade först med illamående och sånt :)
Vi satt på Muggen, hon käkade och jag drack en underbar smoothie med rabarber, mango och jordgubbe *mums*
Tiden bara sprang iväg när vi satt där och pratade och hon skulle på kalas så vi skildes åt och jag handlade inför middagen ikväll och nu sitter jag här.

Malin har semester och har åkt till Hudik, hon beställde sommar och den har både kommit tillbaka hit och till Hudik dessvärre, förhoppningsvis så försvinner den härifrån och stannar i Hudik, för jag orkar verkligen inte gå runt och svettas längre!

Har JÄTTEONT i vänster nacke också så jag måste ha legat galet inatt, skulle vilja ha massage, överallt helst, i flera timmar, och så nån eller några som står med solfjädrar och fläktar på mig också, och så en riktigt god fruktdrink till, då skulle jag må :D

Laddade ned Celine Dion och Jason Mraz album igår, är helt frälst i Celines cover på Hearts Alone, hennes version är såååå jävla grym!



24 dagar kvar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar