onsdag 6 mars 2013

Ögoninflammation

Eller bindhinneinflammation eller konjunktivit, kalla det vad Du vill.

För 2 veckor sen slog det till och morgonen efter var jag väl kanske inte mitt vackraste jag.
Men det hände bara 1 gång att jag såg ut så här, istället så känner jag nu på kvällarna typ vid 21-22-tiden att det svider och kliar under ögonlocken och på morgonen när jag vaknar är det geggigt, inte igenkleggat men geggigt, torkar med Supranettes, petar inte i ögonen under dagen, använder ingen mascara, men lik förbaskat så har jag dragits med detta i 2 överjävliga veckor.

Imorgon vet jag någon som köar hos husläkaren.

4 kommentarer:

  1. Stackare!! :( Hoppas du blir bra snart! Det kanske funkar med ögonskölj?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack gumman! Fick antibiotika ig[r s[ jag 'r p[ b'ttringsv'gen nu >(

      Radera
  2. Men din stackare!! Du kan säkert få antibiotika-droppar. Det fick Matilda när hon hade en jobbig ögoninflammation som vägrade ge med sig.

    SvaraRadera
  3. Jag fick antibiotikadroppar ig[r, s[ sk;nt!

    SvaraRadera