lördag 23 mars 2013

En dejt med Robin Stjernberg

Häromdagen läste jag lokaltidningen, det händer att jag gör det ibland.
Och nog var det tur att jag gjorde det!
Robin Stjernberg skulle komma till Nacka Forum idag och sjunga, berättade det för Paulina och hon blev eld och lågor (tur att jag kan skylla på henne ;P)

Så vi åkte dit, skaffade oss bra platser på våningen ovanför så att vi skulle ha en chans att se honom och väntade.

När han äntligen kom så trodde man ju att han skulle sjunga You, men han sjöng en egen låt, Paulina blev lite besviken, men sen efter modevisning nummer två skulle han sjunga den, så vi fick vänta igen, men väntan var väl värd.
Alltså det är helt sjukt vilken röst killen har, gåshud på hela kroppen!
Min mobilkamera är inte den bästa
Efteråt hade han signering men vi skulle inte ha haft en chans att hinna med det för allt folk så vi åkte till sötaste 2-åringen Emelie och firade henne istället.
Och jag som hållit mig undan från onyttigheter ända sen jag satte stopp föll som en fura idag när det fanns kladdkaka och saffransbullar att fika, men jag hade inte ätit nån lunch så jag skyller på det.
Nu är det stopp igen iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar