söndag 31 mars 2013

Paltkoma

Niklas for iväg på Djurgårdens första match i Helsingborg imorse och vi var som tur var bortbjudna hem till mormor (min mamma) på mat.
Jag har bara åkt hem till henne med bil förut (för lääääängesen) så Paulina fick visa vägen och hon visste exakt var man skulle gå, en levande GPS ;)
Till middag fick vi palt och det var så sjukt gott, sist jag gjorde det så brände jag sönder en kastrull (och palten) så jag har inte vågat mig på det igen.
Paulina åt nästan 3 stycken medan Nathalie, som somnade på mig precis när maten var klar, endast åt 1 men jag känner mig manad att prova igen nån gång nu när jag vet att tjejerna gillar det också.
Nackdelen med palt är ju att man blir så galet mätt, därav paltkoma.
Imorrn blir det stekt palt till lunch, längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar