måndag 1 april 2013

Flickan ovanpå

En bra låt för övrigt med Sara Löfgren.

Imorse vaknade jag av en gråtande Nathalie, hennes ögon var helt igengeggade så hon kunde inte öppna dem helt.
Hej ögoninflammation (precis när jag började känna mig bättre liksom) välkommen hit INTE!

Vi hade en efterlängtad lekdejt hos grannflickan som bor en trappa upp, hon är exakt 2 månader äldre än Paulina och heter Paulina i mellannamn (och Maria) och hennes föräldrar är urgulliga så alla vi såg fram emot det.
Dem bor i en exakt likadan lägenhet som oss så det var extra kul, enda skillnaden var att dem hade en till balkong, inte så liten heller, från Paulinas rum (Ni som varit här förstår)
Alma är en väldigt framåt tjej vilket Paulina inte är så dem kompletterar varandra extra bra på den fronten, annars har dem lekt hur bra som helst. Båda längtar redan till nästa gång :)

Vi kom hem lite sent så jag slängde ihop en ugnspannkaka med äpplen och kanel så jag slapp stå så mycket vid spisen och den blev riktigt god, mera sa dem bara.
Nu är påsken över för den här gången och "vardagen" kickar igång imorgon.

Det har florerat väldigt många aprilskämt överallt i sociala medier men dem har varit rätt så genomskådande så jag har då inte blivit lurad (vad jag vet :P)
Har Ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar