måndag 8 april 2013

Biggest Loser

Ni har säkert sett denna vackra människan på olika reklampelare runt om i Sverige?

Barnen blir jätteglada så fort dem ser bilden och Nathalie vill klappa henne varje gång.

Hon heter Karin och är en mycket god vän till mig, vi har känt varann halva mitt liv skulle man kunna säga.
När jag fick veta att hon skulle vara med så var det hemligt och väldigt få har vetat om det tills för ett par veckor sen bara.
Det krävs enormt mycket mod (att "blotta" sig för svenska folket) och järnvilja för att genomföra denna enorma förändring som kommer ske och hon är utan tvekan min allra största idol och förebild, helt fantastisk!

HÄR kan Ni läsa mer om Karin och Ni kan även gå in och gilla hennes Facebook-sida.

Så gör som jag, ratta in 7:an på teven ikväll kl 21.00!

HEJA KAAAAARIIIIIIIIN!!!!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar