tisdag 26 mars 2013

Save it for somebody else

Jag önskade mig en härlig påskvecka, kanske t.o.m. liiiiite vår.
Solen fick jag, men det var väl också det enda.

Det är fortfarande svinkallt.
Jag är hemma för VAK (vård av Kikki), har feber, har slut på min antibiotika till ögonen så husläkaren föreslog antihistaminer (allergimedicin) och hittills har det inte hjälpt ett dugg (vad skulle jag vara allergisk mot, och varför i helvete har inte ögoninflammationen försvunnit än??!!), har huvudvärk och svinont i ryggen, är ganska snurrig och så har jag väl fyllt ett badkar med snor snart (typ).

Det här var INTE och jag repeterar I.N.T.E vad jag önskade mig.
Men jag ska väl inte deppa ner mig totalt, det är ju BARA tisdag än så länge.

Imorrn är det påskpromenad på dagis och jag får äran att träffa söta påskkärringar iallafall, alltid något.
Fjolårets söta påskkärring

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar