fredag 29 augusti 2008

Wake up call

Idag väcktes jag av telefonen, 2 ggr, först ringer det en försäljare kl 9 (ringer varje morgon) och den människan ringer i flera minuter så man vet ju att det är dem som ringer så det är ingen idé att kliva upp.
Sen ringde Niklas, målaren var på väg upp så det var bara att slänga på sig kläder, bädda sängen och pinka.
Han skämdes lite för hur balkongdörren såg ut och erkände att det var ett fuskbygge då JM bara ägde huset och hade massa underleverantörer, han har själv sett hur det har gått till och vad dem har gjort så han blev ju inte alltför förvånad när jag sa att alla fönster hade behövts målas om också...
Men han slipade och målade om, vilket gick jättefort, visade även våra fina dörrar som knarrar nåt kopiöst. han kunde inte låta bli att flina och skakade på huvudet...
Smörjning nästa, men eftersom vi bott här i lite mer än ett halvår så ska ju inte dörrarna låta så då där, men det har dem gjort länge ändå så.
Längtar till den nya lgh!

Har tydligen sovit konstigt inatt, Niklas har skrikit på mig, vilket jag inte har märkt, därav att jag sov så länge kanske?

Imorgon är det 1 VECKA KVAR TILL BF!! *galet*

8 dagar kvar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar