måndag 25 augusti 2008

Gårdagen

Mötte upp Bea strax efter 15 och vi gick och handlade glass som vi skulle ha till efterrätt.
Vi satt och pratade massa, dem ska till Gran Canaria på onsdag och deras äldsta dotter vet inte att dem ska åka så det blir en överraskning för henne, hon kommer bli sååå glad att få träffa Lollo & Bernie för hon har pratat om dem de senaste dagarna och lyssnat på deras skiva :)
Hon visade mig vart dem skulle bo och shit pommes frites!
Vilket hotellkomplex!
Perfekt för barn, förstår att dem längtar hela högen :)

Jag började med maten som blev hur god som helst och sen fortsatte vi prata till halv nio ungefär då hon började tänka på refrängen så jag följde med henne till tväris och tog farväl.

Det var så himla skönt att ha henne här utan barn och karlar så vi kunde prata helt ostört om vad som föll oss in, det var sååå välbehövligt för mig, och säkert även för henne :)

Nu får vi se om vi hinner ses på tu man hand en sista gång till, känns rätt häftigt ändå att säga att det kanske är sista gången man träffar den och den innan vi blir 3 :)

Väntar nu på att Fredrik ska ringa, skulle sy nåt åt honom, och det tackar jag ju inte nej till :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar