tisdag 12 augusti 2008

Dags för en uppdatering kanske

Har blivit halvdålig på att skriva varje dag, men det har verkligen varit fullt upp och roligt som bara den har jag haft det :)

I söndags mötte jag upp Jessica och Bönan på Gullmars och sen handlade vi lunch åt Kaylie och fika till oss och tog en promenad hem hit.
Bönan gick husesyn direkt och fastnade även hon för hunden som Niklas köpt som låg på golvet, först trodde hon att den var riktig, men sen såg hon att det var ett mjukisdjur :)
Vi kollade på Nalle Puh's film om Heffaklumpen, så nu har jag sett den också, hur mysig som helst var den :)

Efter dem hade lämnat mig gick jag över till Ullis och Isabella och käkade middag och kollade på 6 lektioner i kärlek (hade inte sett den) och pratade om Bubba och så där.
Mycket trevligt :)
DIF vann för en gångs skull, dem gjorde 2 mål på MFF och dem fick bara in 1.

Igår var jag hos BM, skriver ett eget inlägg om det.

Idag har jag varit i Sumpan, hälsat på arbetskamraterna, varit hos Cajsa och gosat med Margit och Ingrid (hennes döttrar) och även träffat söta Hanne, vi käkade lunch och pratade en massa :)
En massa stammisar såg min mage och fällde några roliga kommentarer, även köpmannen Garth var där och han kunde inte heller vara tyst, men det är kul att det syns nu iaf, nu när jag snart har gått hela graviditeten :P

Niklas ska jobba över idag igen och jag ska göra lasagne tänkte jag.
Får besök sen av mor som ska lämna madrassen som jag kan läcka fostervatten/mjölk på :P

Imorrn vankas en fika med Anna som jag inte träffat på huuuuuur länge som helst, ska bli trevligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar