tisdag 12 augusti 2008

Bio

Glömde ju berätta om gårdagskvällen.

Jag mötte upp Malin i Sickla, vi strosade runt, käkade god mat och sen var vi på bio.
Skulle se Mamma Mia kl 18.30, men vi hade inte bokat biljetter, den har ju gått 1 månad, men det hindrade ju inte folk, så den var slutsåld.

Arkiv X gick samtidigt så då köpte vi biljetter till den istället och sen även till Mamma Mia, fast den sena föreställningen :)
Hade ju halva priset så det blev ju 2 för 1 kan man säga.

Arkiv X var riktigt bra, över förväntan, jag trodde det skulle va ufon å sånna konstigheter med, och det var det inte som tur var så jag blev väldigt positivt överraskad måste jag säga :)
Kommer inte ihåg hur serien var heller, var ju några år sen den gick, och den gick ju alltid så sent och jag fick aldrig se den för min mor heller så... :P

Mamma Mia var superbra, verkligen, vilken feelgood film, den bästa jag sett på mycket länge och jag bara MÅSTE ha den när den kommer ut på DVD, man ville så gärna sjunga med i låtarna och dem passade så bra in med handlingen, och vad många skratt den gav oss, jisses! :)
Om Du inte har sett den ännu, så SE DEN! :D

Var hemma halv tolv ungefär och jag skulle lätt kunna se 2 filmer på raken igen nån annan gång!
Det kommer komma massa bra filmer i höst som jag vill se så då kanske man ska passa på då? :)
Bubba kan vara hemma med pappa då ju, eller hur hjärtat? ;)

Nu ska jag strax börja med maten!

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar