fredag 15 augusti 2008

Mobben är åter i mina händer

Efter att ha varit utan den i nästan 3 veckor, egentligen är det 5 veckor eftersom jag bytte mobil till min gamla, anyway, så känns det sååå skönt att ha den nu igen innan förlossningen.
Jag har musik på den, kameran och videofunktionen är mycket bättre än på den gamla, jag har nästan alla nummer till alla som jag ska höra av mig till m.m.

Dem ringde igår och sa att den var klar och jag åkte in och hämtade den.
Ivrig som jag var ville jag använda mobilen på en gång, och satte i mitt nya SIM-kort som jag beställt från Telia.
Jag tröck fel PIN-kod 3 ggr (trodde jag hade ändrat till den gamla) och behövde PUK-koden och den har inte jag på mig direkt....

Kruxet var ju det att jag skulle träffa Tina på Fridhemsplan och käka mat.
Vi bestämde en uppgång och jag stod där i 45 minuter utan att se henne, gick ut och kollade om hon stod utanför med jämna mellanrum, men icke, det var så frustrerande att inte ha nån mobil som funkade kan jag säga.
Så jag åkte hem, skrev in PUK-koden och ändrade PIN-koden så nu är det min gamla igen *tack och lov*
Ringde till henne och hon hade stått och väntat på mig också lika länge, men hur kunde vi då missa varann?
Hon var också hemma när jag ringde och vi sa att vi skulle försöka idag istället om hon inte fick nåt uppdrag.

Jag var skithungrig så jag kokade makaroner och lade i kött&grill krydda och slängde i mig det på nån minut medan jag bluetoothade mellan mina mobiler för att få över bilder m.m. allt var ju borta, glömde att spara vissa saker också som jag kommit på i efterhand, så det suger rätt fint måste jag säga, köpte t.o.m. ett spel till mobilen och även det är borta så nu skiter jag i det.

Huvudsaken att den är tillbaka iallafall.

22 dagar kvar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar