onsdag 20 augusti 2008

1 månad

Om 1 månad SKA jag ha Bubba i mina armar!
Då har det nämligen gått 14 dagar efter BF och då blir jag nog igångsatt om det inte händer tidigare.

Gjorde klart så långt jag kunde på mitt gravid-album igår, bilderna är t.o.m. V.36 så det blir några bilder till att framkalla innan allt är över å sen allt annat roligt som jag vill ha med också.
Nu har jag dock inga fler album att göra, förutom på mig och Niklas, men det albumet är så stort och jag funderar på att lägga in förstoringar i det också så att det syns vilka som är mina favoriter :)
Och så har jag bara 1 album kvar också, får köpa nya på DollarStore sen när jag kommer på vad jag ska göra härnäst.

Vi har nu suttit och gjort dem flesta tillvalen till lägenheten, det enda vi inte bestämt oss för är vilka kakel och klinkers vi ska ha, samt tapeter som man bestämmer på plats. Sen är det mesta fixat faktiskt och vi har räknat med 30.000 :-, fast jag tror vi kommer under det.
Men man skulle lätt kunna komma upp över 100.000 :-, det finns helt sjuka priser på vissa saker så man undrar ju om någon skulle välja dem.

Jag flagnar för sjuttioelfte gången också denna så kallade sommar, skitkul!

17 dagar kvar <3

1 kommentar:

  1. Hej! Vi stängde av filmen efter 30-40 minuter.. vi tyckte inte alls att den var bra heller!

    SvaraRadera