torsdag 28 augusti 2008

Åh en sådan härlig dag

Vart ska jag börja?

Malin: Verkar som att Du är ute ur tävlingen nu, ingen Bubba ville titta ut idag! :P

Gårdagen gick i bakandets tecken, dock gick det inte så bra som jag hade hoppats, men det blev goda muffins, några med after eight och resten med hallon och blåbär.
Sen måste jag ha fått tag på ett dåligt recept med kärleksmums för sockerkakan svällde aldrig så den blev platt, men, men :P
Sen blev det pannkaka till middag så mycket sött och gott.

Idag har jag varit på jobbet.
Kunderna börjar fråga mina kollegor nu om jag fött ännu så det är kul att dem inte har glömt mig :)
Träffade alla roliga idag som jag inte träffat sen i maj så jag var där från halv elva till halv fem eller nåt sånt. Och bara pratade och pratade, Oscar körde sin första vecka också så honom hann jag också träffa så det var jätteroligt, han tror stenhårt på att det är en gnagare i magen, men det kommer inte på fråga! ;)
Jag saknar mina kamrater nåt fruktansvärt, som tur är så är dem inte så långt borta om jag skulle få för mycket abstinens!

Nu blir det pizza och sen har Niklas "köpt" kvällens match Rosenborg-Djurgården på norsk tv så den ska vi kolla på och Fredrik också.

9 dagar kvar <3

1 kommentar:

  1. Än är inte dagen slut.. ska nog komma över och springa i trappor med dig så den kommer ut nån gång ;)

    SvaraRadera