söndag 31 januari 2010

Torsdag

I torsdags åkte jag hem till Tina efter att ha lämnat Paulina på dagis.
Det hade snöat en del den natten och eftersom vi bor i Sthlm hade ingen varit och skottat så det var rena träningspasset att köra vagnen kan jag meddela.
Tur att vi har Sittyn med 4 fasta hjul annars hade jag svurit högt och länge!

Tar bussen till Södra station och ser att ett par föräldrar till Paulinas dagiskompis krockat och Ringvägen avstängd.

Pendeltåget är fint försenat, bara en kvart, så det tog väldigt lång tid allting men tillslut kom jag fram, med stelfrusna tår efter allt pulsande :P

Vi käkade lite och skrattade så att tårarna sprutade, härligt!
Följde med henne till jobbet och våldgästade Hanna på hennes lunch innan jag sen skulle åka till dagis för att hämta gojäntan.

Jag träffar på föräldrarna som krockat och pratar med dem.
Dem mådde bra och var glada att barnen inte var i bilen.
Bilen mådde desto sämre och fr.o.m. imorrn hyr dem en bil på Hertz.

Niklas mötte upp oss på dagis och vi åkte bil hem, så less på alla förseningar med pendel, buss och t-bana, spelade ingen roll vad jag åkte allt var försenat ändå!

Paulina sömnstrejkade och somnade inte förrän 22.30 ungefär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar