fredag 15 januari 2010

Inskolning dag 2

Idag klev vi upp kl 8 och det passade oss mycket bättre.

9.30 började vi även idag och vi satt i lekrummet och pratade och dem lekte, fortfarande Leon och Paulie.
Paulina blev jag glad när hon fick se Stefan imorse så det är väl ett bra tecken :)

Dem käkade frukt utan oss föräldrar idag och Paulina följde med Stefan och tvättade händer och sånt.

Runt 11 var det samling och där sjöngs det några sånger, alla barnen hängde med jättebra och många sjöng t.o.m, häftigt!
Sen var det meningen att vi skulle gå hem men Leon och Paulina satte sig till bords och ville ha mat så så blev det.
Farfalle pasta med ostsås och det var smaskens tyckte hon.
Kladdigt blev det och sist var hon men jag var mäkta imponerad av henne ändå :)

2 av barnen Frida och Pontus fäste sig vid mig idag, Frida ville sitta i mitt knä hela tiden och Pontus ville busa med mig så det tyckte jag var himla kul.
Efter maten tvättade vi händerna och sen bytte jag blöja och sen på med overall och allt och hem igen.

Vi köpte en Brio Sitty igår, Babyproffsen kör kampanj på -09 årsmodell för 995:- och det fanns en blå, en orange och en rosa och vi köpte ju såklart en rosa.
Vagnen är skön att köra och nu kan hon sitta i den och röra sig samtidigt och inte slå huvudet i sufletten hela tiden.

2 kommentarer:

  1. Vad skönt det måste kännas i hjärtat att se henne trivas! De är så mycket mer anpassningsbara än man tror. Hoppas nästa vecka går lika bra. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Åh vilken fin vagn! 4 fasta hjul, hur känns det?
    Hon ser inte så nöjd ut ;) hehe! ska ni ha kvar eran gamla vagn??
    kraaaaaaaam

    SvaraRadera