fredag 22 januari 2010

Fredagsmys

Idag har jag fyndat, oj, oj, oj :)

Köpte en jacka från H&M för 144 kr, ord. 399 kr.
2 skärp, 2 mössor, 1 t-shirt och en tröja från Åhléns för 127 kr, ord. minst 400 kr.



När jag kommit hem ringde Paula och bjöd upp mig till 8:e våningen för lunch och lite snack, hann även att busa med lille Arvid.

Paulina var på dagis mellan 9.30 till 15.00 själv idag och allt hade gått bra förutom att hon inte sov på vilan, hon vilade bara, så hon har varit vaken HELA dan idag.
Nu badar hon och ska sen få lägga sig, och det skumma är att hon inte alls verkar så trött som hon egentligen borde!?

Middag blev fläskfilé spett med pommes och egen tzatziki, Ida har inspirerat mig ;)

Fredagsmyset blir äppelpaj med marsansås och en skräckis på Canal + vid namn Mirrors.

Trevlig kväll! :)

Paulina har börjat med något riktigt roligt, när man frågar henne något och det är något hon vill eller svarar ja på så böjer hon huvudet lite lätt och tittar på en som typ arga leken, svårt att förklara men det måste ses live för dem som kan ;)

1 kommentar:

  1. haha vilken sötfis!

    Vilka fynd du gjort min vän!!
    Hoppas du får en trevlig helg, vad har du/ni för planer?
    Miss u!
    Kraaaam

    SvaraRadera