torsdag 7 januari 2010

Torsdag

Imorse vid 10 kom Tina hit.
Vi knokade knäck som smakade gudomligt och avslutade med en Subway-macka innan vi åkte.
Knäcken fastnade dock i pappret när det stelnat så var det fel på knäckformarna eller knäcksmeten?

Hade gått om tid när vi gick ut men lyckades ändå missa tväris och jag blev tokstressad då jag hade en klipptid och visste att jag nu skulle bli sen...
Jag ringde och sa att jag var på väg och jag tror inte jag blev så sen ändå.
Monika på Hårgänget har klippt mitt hår sen jag flyttade till Sthlm i princip, hon är verkligen grym på alla sätt och vis.
Jag är supernöjd med frisyren men det är svårt att få den på bild men här kommer den:


Jag hade ungefär den här frisyren för några år sen, snedlugg och väldigt uppklippt bak och runtom plus lite längd där bak.
Jag var rätt blond innan men hade mycket utväxt så jag färgade när jag kom hem.
En guldblond färg på hela håret och sen en brun slinga.
Jag kan ha håret uppsatt i flätor eller en liten svans som vanligt så det känns skönt när jag ska jobba sen.

Tränade idag för första gången på 3 månader, har ju faktiskt varit utomlands 2 månader :P
Det var Lily som tog initiativet och det var riktigt skoj att återse henne igen, blev mest snack och liiiite träning, men våra muskler har sovit så länge nu så vi väckte dem lite bara ;)

Imorrn bär det iväg till Hudik så det är bäst att jag sover för jag är så trött.
Blev uppe till 2 inatt för att jag trixade för mycket med alla HTML-koder på layouten så jag fick göra om den från scratch, men jag är inte nöjd ännu så Ni får stå ut med att det ser ut som det gör så länge.

Godnatt!

6 kommentarer:

  1. Men Gud så söt du är! Håret är verkligen jättefint!! :) Bra klippt! Och tror det är formarna som är kassa... söta motiv men dåliga! :P Tur innehållet var så gott! Tack för idag gumman, ha en underbar helg! Puss puss

    SvaraRadera
  2. Fin frisyr! Fin färg! Fin layout! Bra gjort att börja träna.... Jag gjorde i panik 3 situps och 1 armhävning i kväll. Sen var det stopp. Jag är i fin form tydligen....
    Å tofflorna är jättesköna! Skulle matcha din layout bra. Kram

    SvaraRadera
  3. Vilka jättefina bilder på Pauli!

    SvaraRadera
  4. Åh va fint! Vettu Kikki, du skulle passa suuuuperbra i kort hår. faktiskt! Jag tänkte bort längden där bak och ohhhh du har verkligen huvudformen för det! Typ långt på sidorna, snelugg och kort bak...det är typ min drömfrilla men jag skjulle inte passa i det! kanske om jag gick ner lite i vikt...
    hoppas resan går bra idag och att ni får en trevlig helg.

    kram

    SvaraRadera
  5. Vilka fina bilder på supersöta Paulina, vad stor hon har blivit! Gillar verkligen frisyren, får man fråga vilken färg du använder när du färgar själv hemma? Man behöver en minimakeover såhär mitt i vintern. Hoppas ni får det mysigt i Hudik!

    SvaraRadera
  6. Du blev Supersnygg i håret HOT Fina bilder på Paulina cant wait för att se restrerande. Hon har verkligen vuxit! Hoppas resan upp till norr gick bra många kram Lina

    SvaraRadera