måndag 4 januari 2010

Nyårskrönika

Jag gör en likadan som jag gjort sen 2007.

Året var 2009

1. Gjorde Du något i år Du aldrig gjort förut?

- Gått på babysim, "bantat", blivit nedsövd,

2. Höll Du några av Dina nyårslöften?

- Kan inte komma ihåg att jag avlade något.

3. Blev någon/några av Dina vänner föräldrar i år?

- Japp, det var ju babyboom i år igen, Anna fick William, Hannah fick Teodor, Anniina fick William, Marlene Ö fick Tilia, Marlene P fick Melina, Susanne fick Isabell :)

4. Dog någon som stod Dig nära?

- Niklas farfar och Paulinas lillasyster i magen.

5. Vilka länder besökte Du?

- Thailand.

6. Är det något Du saknar år 2009 som Du vill ha år 2010?

- En större inkomst, mera resor.

7. Vilket datum år 2009 kommer Du alltid att minnas?

- 10 december då Juni kom ut.

8. Vad är det största Du gjort 2009?

- Gått ner i vikt måste jag säga :)

9. Största misstaget?

- Repa bilen, fast jag märkte det ju inte ens...

10. Har Du varit sjuk eller skadat Dig?

- I samband med graviditet nr 2...

11. Bästa köpet?

- Vagnen.

12. Vad spenderade Du mest pengar på?

- Dem få pengar jag hade gick till Paulina mest och några luncher till mig.

13. Gjorde någon Dig riktigt glad?

- Många! ♥

14. Vilken låt kommer alltid att påminna Dig om år 2009?

- 1000 nålar med Martin Stenmarck.

15. Var Du gladare eller ledsnare i jämförelse med tidigare år?

- Både och, det är mest på slutet som jag varit ledsen annars har jag varit superlycklig!

16. Vad önskar Du att du gjort mer?

- Rest mer kanske?

17. Vad önskar Du att Du gjort mindre?

- Stressat runt.

18. Hur tillbringade Du julen?

- I Thailand med Niklas familj.

19. Blev Du kär under 2009?

- Är alltid kär! ♥

20. Favoritprogram på tv?

- Massor ju, Grey's Anatomy, Desperate Housewifes, Criminal Minds m.fl.

21. Hatar Du någon nu som Du inte hatat i början av året?

- Nej.

22. Den bästa boken Du läste i år?

- Oj, Milleniumtrilogin med Stieg Larsson bl.a.

23. Vad gjorde Du på Din födelsedag?

- Åt tårta och myste med familjen.

24. Finns det någon som gjorde Ditt år ännu bättre?

- Mina nära och kära ♥

25. Vad fick Dig att må bra?

- Att ha kärlek runt omkring mig och människor som brytt sig om mig.

26. Vilken kändis var Du mest sugen på?

- Martin Stenmarck.

27. Vem saknade Du?

- Ingen speciell.

28. De bästa nya människor Du träffade?

- Har inte träffat så många nya människor, Malin och Lilly

1 kommentar: