onsdag 6 januari 2010

Shop til You drop

Varit i Kista Centrum idag, Ida hänkade på :)

Vi började med att luncha på Taco Bar, som jag har längtat och suktat, Nacho Deluxe Grande, mmmmmmmm!

Jag hade en lång lista med grejer jag skulle handla, bl.a en hel vintermundering till mig.

Det blev följande:

2 jackor
1 par stövlar
2 koftor
1 fleecetröja
1 partylinne
2 par ullstrumpor
1 mössa
1 par vantar
1 halsduk
2 baslinnen
Hårfärg
Flickan som lekte med elden DVD:n

Till Paulie:

1 mössa
2 par vantar
1 stickad tröja
1 par strumpbyxor
3 par strumpor

Det är säkert mer men inget jag kan komma på på rak arm.

Ida och hennes karl Rickard skjutsade hem mig och det tyckte jag var himla gulligt, tack!

Jag är helt slut efter shoppingen och har tillbringat kvällen med att titta på filmen, men jag har läst hela Millennium trilogin i Thailand och jag tror det hade varit bättre om jag läst böckerna efteråt. Jag tyckte filmen var dålig. Hoppas att Luftslottet som sprängdes är bättre, den är ju mest spännande och händelserik också :)

Nu är det sängen som hägrar!

Imorrn kommer Tina hit och kokar knäck och sen ska jag ÄNTLIGEN klippa mig, nu ska det mesta bort då jag tappat så vansinnigt mycket hår på sistone, om jag vågar så kommer bilder imorrn ;)

1 kommentar:

  1. Oj, det var en massa kul du hittade! Ibland behöver man bara få shoppa loss lite. Jo - det är klart att du ska slänga upp en bild på när du har klippt dig. Nu blir man ju nyfiken!!

    Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!

    Ha ett riktigt god fortsättning på det nya året!

    SvaraRadera