tisdag 5 januari 2010

Bästis + kräk

Igår var fina Tina här och hälsade på en sväng.
Vi bytte julklappar och åt middag tillsammans, myyys!
Paulina fick Lundmyr Of Sweden strumpor som jag älskar, Älskling stod det på dem, tack igen! :)
Jag fick tvålar och schampoo från Lush som luktar ljuvligt!

Idag var det Ida och Tildes tur att besöka oss.
Paulina låg och sov när dem kom men väcktes efter en stund och hon blev glad att se Tilde.
Dem pussades i säkert en halvtimme och var så söta tillsammans.
Sen bytte även vi julklappar.
Paulina fick en Barbapapa-mössa, hon behöver verkligen en vintermössa, och fingerfärg som ska bli spännande att använda :)
Jag fick en bok som verkar asrolig och ett manikyrset, jag som älskar att fixa med naglarna :)
Paulina fick även en jättejättefin ängel som symboliserar hennes lillasyster och jag blev så rörd och vi grät tillsammans, har inte gråtit på så länge så det var skönt!

Vi gick ut för att käka och hamnade på pizzerian, men vi hann inte mer än att komma in så började Paulina att skrika, hon var skittrött!
Vi gav upp efter ett tag och tog hem pizzorna så att hon skulle få sova.
Niklas kom hem och ville inte att Paulina skulle sova så sent för det var meningen att han skulle ha henne själv på kvällen och jag skulle hem till Tina och koka knäck.
Hon busade lite med Tilde en stund och sen blev hon otröstlig och trött igen så hon låg i min famn och myste.
Plötsligt tittar hon upp och rapar lite lätt och efter kommer en kaskad av spya som landar rakt på mig och soffan så det blir in i badkaret och av med alla kläder + soffklädseln och in i tvättmaskinen.
Hon hade ingen feber och verkade ändå må rätt bra efteråt men hon var ju trött såklart.
Hon åt falukorv och majs utan problem och sen fick hon en flaska välling vid 19 och nu sover hon sött.
Det blev ingen knäckkokning idag så vi tar det på torsdag innan jag ska klippa mig :)

Imorgon ska min mor ta henne med upp till Hudik så jag får vara själv lite grann för på fredag åker nämligen vi upp en sväng till Hudik och hälsar på :)

1 kommentar:

  1. Glad att du gillade presenterna, jag älskar armbandet!!! <3 Det var underbart att träffa dig, är så glad att du är hemma vännen! PUSS

    SvaraRadera