onsdag 13 januari 2010

Onsdag

Det börjar närma sig jobbtider nu.
Idag var jag på jobbet och tyvärr fick chefen ställa in vårt möte och ersatte honom med Janne istället.
Jag fick reda på mitt schema, börjar 6 ganska ofta :P
Beställde kläder och fixade skåp.
Har fortfarande massa frågor så jag får maila honom istället.
Paulina stortrivs på mitt jobb, finns ju så mycket att pilla på överallt så hon tar nog gärna min plats så kan jag vara hemma sen ;)


Imorgon är det dagen med stort D, Paulinas inskolning.
Hon ska gå på en privat förskola som startades 1982, innan år 2000 var det en kommunal förskola.
Dem har en egen kokerska som lagar all mat och bakar eget bröd.
Det är 6 avdelningar och Paulina ska få gå på Månen :)
Vi var och besökte förskolan för 1 år sen och jag blev så förälskad i det så jag hoppas att mina intuitioner stämmer.
En sak är iallafall säker, Paulina kommer ÄLSKA att gå på dagis, där finns det inget tvivel om saken!

3 kommentarer:

  1. Lycka till på dagis! Det kommer gå jättebra! Det är ett stort steg för de små pluttarna. Kram Emma

    SvaraRadera
  2. Åh vilken fin mössa :) Hehe :)

    Ja det är så spännande! Hur lång inskolning har ni?

    Tack för kommentaren på bilderna :) I lööööv to fota.. Gör verkligen det!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Spännande med inskolning, det kommer att gå galant.

    Ha en fin dag
    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera