måndag 4 januari 2010

Bilder bilder bilder bilder

Baljan dög bara i början sen skulle hon duscha som mamma och pappa gör

Såpbubblor is the shit!


En av hundarna på Ola's One Bar

Varför är hon så rädd för stranden????!!!!

Besökte mamma på sjukhuset

Man kan sova obekvämt...

...Och man kan sova bekvämt!


Håret har växt minst 3 cm så pippilotter nästa!

Upp med händerna annars skjuter jag!


Vår julpyntade moppe

Sötnosen Hugo är på väg att få en kram men han hann backa undan i sista stund


Junis ros ♥

Älskar klänningen!

Här ligger hon ♥

Farfars Willyjeep

Vår egna lilla tomtenisse

Juloutfiten


Min fina manikyr :)


Alla klappar runt den lilla granen


Här grät hon kan jag lova

Mammas tröst är den mysigaste

En julklapp från kusin Isa, tröjan alltså :P



Käkar ananas på Kim's beach, hann inte så mycket mer... Farbror Mathias är den enda som ser normal ut :P


Lyssnar på musik

Käkar räkchips, kan säga att det fanns inget stopp på ungen! BLÄÄÄÄ!

Här blev hon SÅ rädd, men det förstår jag ;)

Kusindans på nyårsafton

Kusinpuss ♥

Ännu mera dans :D

En risballong för Juni ♥

Alla stod i en ring efter tolvslaget, jag ser ju sjukt brun ut :D :D :D

En av dem första bilderna från 2010


Sista turen med moppen

Sover vid bagagebandet på Arlanda

Väntar på Arlanda Express

Hon vrålåt rökt skinka till frukost imorse, nåt hon saknat tydligen :)

Vi har nästan 1400 bilder från resan och om Ni vill se mera så är det bara att komma hit :)

Har även bilder på Juni men dem vill jag inte lägga upp här...

4 kommentarer:

  1. GUD vilka fina bilder. Sitter och bölar. TUR att du inte lagt upp så mkt bilder under eran resa när ni var borta för gisses vad jag saknar er. inser ju det när jag ser fjärt och böld på bild! ÅHHHH :( Längtar massa tills imorrn!!!!!!!! puss och kram

    SvaraRadera
  2. Jättejättefina bilder! Paulina är fantastiskt gullig och du är fantastiskt brun och snygg! Ni ser ut att ha haft en fin resa i fina Thailand. Blir såklart rörd när jag ser Junis fina lilla rosa korg. Bra att ni fick en fin ceremoni för henne ♥

    Kram och roligt att se dig igen!

    SvaraRadera
  3. Vilka HELT fantastiskt fina bilder! Gud vad söta ni är! Ni är mina ögonstenar :)

    SvaraRadera
  4. underbara bilder! :) å barn ser så lyckliga och blir så naturlig bra på bilder
    Ni ser ut att haft det jättebra

    sussa gott
    kram

    SvaraRadera