söndag 31 januari 2010

Fredag

Lämnar Paulie på dagis och åker hem.
Lägger mig i ett hett bad med ett badsalt vi fått i julklapp som ska göra gott för kropp och själ, och det gjorde det verkligen också.
Jag måste ha legat i över en timme :)

Jag städar och donar i väntan på att hämta henne igen, 9-15 hinner man inte mycket på.

Skulle ha träffat Paula men hennes killar var sjuka så det var synd :(

Tog lång tid att ta oss hem, var hemma efter 16 och sen lät jag henne måla med fingerfärg.
2 fina teckningar blev det och ett väldigt kladdigt barn....

På kvällen åkte jag till ICA MAXI själv, jag var nervös inför att köra för jag hade inte kört på vinterväglag sen förra vintern, men det gick ju bra såklart.
Skönt som faan att handla utan barn och karl ;)

1 kommentar:

  1. Måste bara säga att man blir så himla glad när man går in på din blogg och ser bilden på Paulina längst upp till vänster i headern. Herrejösses vad söt hon är där :)

    Modigt av dig att köra bil på vinterlag förresten!

    kramar

    SvaraRadera