torsdag 21 januari 2010

Inskolning dag 6

Idag var jag ute och lekte med henne en stund innan jag sen lämnade henne.

Jag slank in på Ringen och fyndade lite byxor till damen :)

Åkte hem och fixade och donade, gick igenom sakerna i källaren och byggde om lite grann.

Åkte sen så jag var framme på dagis runt halv tre och då satt alla och käkade mellis.

Hon hade ätit bra, somnat efter 5 minuter på vilan, bara lagt sig ner som dan innan, och bajja hade hon även gjort :)

Härmed törs jag säga att Paulina är ett dagisbarn! :)

2 kommentarer:

  1. Kul att det har gått så bra på inskolningen =) Och skönt för dig också...vet att det är jättejobbigt för en del föräldrar att lämna sina barn och då blir det ju såklart jobbigare om de är ledsna. Riktigt skoj att hon verkar trivas iaf!

    kram på er

    SvaraRadera
  2. Åhh dagisjejen :)

    Avis på vad? Att jag hade äran att se denna live? :P

    Kraaaaaaam

    SvaraRadera