måndag 25 januari 2010

R.I.P

Usch det är många som går bort nu! :'(

I helgen var det en kompis till min lillebror som körde ihjäl sig blott 18 år gammal.

Jag läste i Jennys blogg som hade länkat till en pappas blogg vars son blev ihjälkörd förra veckan av tåget och han var bara 14 år.

Och så går jag in på Facebook och ser att min första kärleks och en nära väns pappa fått en hjärtinfarkt och avlidit.

Underbara älskade Benna!
Jag lärde känna honom för 10 år sen, shit är det så längesen?
Jag var så nervös inför att träffa honom, men det märkte jag att jag inte hade behövt.
Visst han var också lite blyg men åh vilken lättsam människa.
Han bodde i ett jättefint hus och han hade jacuzzi, det var första gången jag badade i en sån.
Han hade så underbar humor och hans fräckisar kan jag komma ihåg än idag.

Senaste gången jag träffade honom var hemma hos Malin i somras när vi sov över där.
Han avgudade verkligen sitt barnbarn Emmy och hon fullkomligt avgudar honom, det kunde en blind människa se.
Nu är det ett till barnbarn på väg och det är riktigt sorgligt att han inte får uppleva det.

Nu är han i himlen med vår lilla dotter och jag vet att dem har det bra där uppe, han kör sina fräckisar så att alla storknar av skratt! :)

Mina tankar går främst till hans 4 barn.
En finare pappa får man leta efter!


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

1 kommentar: