torsdag 28 januari 2010

Blogg award


Jag fick denna fina av Angelica, tack så mycket :)

Den för med sig lite förpliktelser också:

A: Kopiera awarden på Din blogg!
B: Länka till personen/personerna som gett Dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om Dig själv!
D: Välj 7 andra bloggar Du vill ge awarden till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg till en kommentar i deras blogg att Du gett dem denna award!

¤ Jag har varit utomlands 14 ggr sen september 2004.

¤
Jag är sambo för 3:e gången, första gången var jag 15 år.

¤
Jag har kvaddat en bil och kör helst inte när det är vinter ute.

¤
Jag har varit nära att drunkna 2 ggr och jag lärde mig att simma i tonåren.

¤
Jag har 2 tatueringar och planerar att göra en stor för mina barn.

¤
Jag är OTROLIGT kräsen när det gäller mat :P

¤
Jag är född och uppvuxen i en by med 500 invånare (Harmånger)

Jag vill ge denna award till:

Ida
Tina
Jenny
Lily
Carolina
Emilia
Elin

2 kommentarer:

  1. ja ha där ser man ...godagrannar är alltid bra att;) kikar in igen.. ha det!

    SvaraRadera
  2. JA!!! JAG RINGER IMORGON. SKA BESÖKA SYSTEMET FÖRST!!!! JA JA JA!!!

    SvaraRadera