måndag 25 januari 2010

Helgen är över






I lördags var vi hemma hos min bror Hans och hans Michelle.
Nu har dem även fått tillökning i familjen i form av Stena, en Amstaff som är 6 månader och supersöt! :)
Hon gillade verkligen Paulina och slickade henne i ansiktet hela tiden, vilket inte verkade vara så hemskt enligt henne.
Hon fick en Brio Sitty i julklapp av dem, i dockvagnsformat, men den är så stor så att hon själv kan sitta i den.
Vi hade ingen docka med oss för att få henne att förstå att det vagnen inte var till för henne att sitta i så vi fick låna en hundnalle som Stena ville gå och bita på hela tiden.
Paulina lärde sig att säga ifrån när Stena ville ta nallen ifrån henne så det var kul att se :)
Vi var jättetrötta efter att ha ätit fajitas, kollat på deras video från Thailand och sen en äppelkaka med glass till efterrätt så vi åkte hem strax efter det.

Igår var vi på Tekniska Muséet med Ida och Tilde.
Jag har aldrig varit där förut så det var skoj.
Tjejerna tyckte också att det var skoj så dit blir det flera utflykter i framtiden :)

Nu ska jag snart hämta min älskling på dagis, hon går 9-15 hela veckan, min sista vecka innan allvaret börjar.





2 kommentarer:

  1. haha söta bilder! Paulie är ju så hundkär! Till mammas skräck..... :)
    Jättefin hund! Och fin vagn, vääldigt stor men de växer ju så snabbt :) Kram!

    SvaraRadera
  2. Vilken jätte söt vovvsing :)Ha en fin dag, kram Jenny

    SvaraRadera