söndag 1 mars 2009

Mars

Denna månad är det 1 år sen jag startade denna blogg.
Jag måste ju säga att blogspot var lättare än blogg.se när det gäller design och sånt, inte för att jag har sån avancerad, men samtidigt så såg man antalet besökare på blogg.se och det gör man ju inte på blogspot (ELLER?)

Helgen har varit bra.
Den började i fredags (iofs känns det som att jag har helg varje dag).
Ida och Tilde kom hit och vi gick och besökte Tayrona och käkade på Spesso.
Efter några timmars mys och prat så var det dags för dem att åka hemåt och nån minut efter kom Niklas inför dörren.
Det var middags dags och sen åkte vi på ICA MAXI och storhandlade.

Igår var vi ute på en promenad till Sickla.
Sen kom mina Harmångersjäntor hit, Lina och Malin.
Sen försökte vi desperat att få lillan att sova, men det gick ju liksom inte, hon var SÅ trött, men vägrade.
Jag började med middagen, nåt nytt för en gångs skull.
Kycklingklubbor med rotfrukter i ugnen och fetaoströra, gött skit!
Och sen lyckades jag äntligen få henne att somna vid tutten.
Hon vaknade dock efter 20 minuter, men var inte lika grinig som innan och powernaps brukar ju vara hennes grej så hon fick i sig lite gröt och sen var hon sitt glada jag igen.
Melodifestivalen var en besvikelse, mer om detta i nästa inlägg.

Idag var jag trött, Paulina vaknade strax efter 7.
Men eftersom Niklas var ledig så ställde han upp *tack älskling*
Han tog en promenad med henne så jag fick äta frukost i lugn och ro, kikade lite på Vasaloppet och hann även att göra klart Paulinas första månad i hennes fotoalbum, har ju massa kvar.
Niklas har åkt och ska jobba in lite komptimmar, lillan sover och jag sitter här.

Har en rolig vecka framför mig som det verkar så det är bara att köra på! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar