måndag 23 mars 2009

Måndag




Igår vaknade fjärtis tidigt som faan, igen, bäst att jag vänjer mig vid det!

Men eftersom Niklas var ledig så tog han henne, länge.

När dem kom in efter 1 timmes promenad så sov jag fortfarande, skönt!

Men jag mådde ju inte bättre för det tyvärr.


Sen begav vi oss till den språjlans nya lägenheten.
Och det är ju Niklas tvilling med fru och barn som bor i den.

Lägenheten var grym!

Stor och ljus, nu vill jag flytta :P


Men det är inge bråttom för våran del som tur är så det känns ändå skönt.

Det bjöds på lunch och kanelbullar *mums*





Kusinerna busade lite med varann, Isa är så himla söt, hon går ner på Paulinas höjdnivå hela tiden för att dem ska vara "jämlika" :)


Det skiljer 9 månader mellan dem.



Resten av dagen gick åt till att försöka göra vår dotter nöjd, vilket inte var så lätt då hon var trött som ett as, hon hade kanske sovit i 1½ timme, högst, på hela dan, inte så konstigt nej.


Men vi lyckades och hon somnade till slut, och hon åt en halvliter välling, herregud, och ändå sov hon bara en stund innan hon vaknade, man tycker att hon borde vara i vällingkoma, men icke, tur att det bara är att buffa i rumpan så hon somnar om igen.


Beck såg vi också, var det den sista filmen som har gjorts?





Idag så har vi träffat Ida och Tilde.


Vi möttes på Hornstull, jag skulle på Babyproffsen och fynda lite.

Sen strosades det runt efter att hitta ett lunchställe mitt i lunchruschen, inte det lättaste, men det blev Sandys, för absolut sista gången, usch vilka idioter.


Det kom in 3 "byggkillar" efter en stund och Paulina satt verkligen och stirrade på en av killarna, HELA TIDEN, man kunde få hennes uppmärksamhet en stund, men sen så satt hon där med kroppen och huvudet vritt mot honom, tur att han tog det med glädje :)


Sen gick vi in i alla butiker vi kände för att gå in i, kikade runt, min dotter var inte nöjd för fem öre, hon var trött, som vanligt, och ville inte sova, som vanligt, tillslut så somnade hon alldeles själv, sittandes i en butik som hette Älskling.


Det var så kul, för när vi kom in så ringde telefonen hos dem och hon svarade Älskling, lät lite skoj faktiskt :)



FastTV/Ownit har legat nere under kvällen till Niklas besvikelse, men dem åtgärdade felet så det blir Ballar av stål lite senare.



Lillan sover sen en tid tillbaka, idag blev det bara 330 ml :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar