onsdag 4 mars 2009

Gårdagen

Ja igår promenerade jag in till stan med musik i öronen, och vad fort det gick och vad skönt det var. Var genomblöt när jag kom fram så det passar ju alltid så bra att man ska få duscha av sig när man kommit fram.
Igår skulle dem hålla i sig själva i en stång och ligga på rygg och flyta.
När instruktören gjorde på Paulina så höll hon i sig själv en stund och sen åkte hon under vattnet och hon fick verkligen panik, men inge tårar eller så, hon försökte kippa efter andan.
Så när det var min tur att testa så var jag lite orolig så vi misslyckades då.
Istället så körde vi dem dyken hon är van vid och det gick ju hur bra som helst :)

Efter badet gick vi till Niklas jobb och käkade lunch.
Paulina somnade inte för en gångs skull så nu fick hans arbetskamrater se henne i vaket tillstånd och hon blev lite rädd för Thomas ;P

Sen strosade vi på stan, köpte lite fina kläder till lillan och underkläder till mig själv.

På vägen hem passade jag på att svänga in på Hårgänget och boka en tid hos en gullig norrlänning, äntligen! :)

Sen åkte vi till Kungens Kurva när Niklas kommit hem, IKEA; taklampa till köket (det tog ju bara 1 år :P), underlägg så att sessan kan käka majskrokar utan att kladda ner hela bordet, täcke och kudde tills Malin ska sova över och lite annat smått och gott.
Eftersom Steg 2 på babysimmet börjar på tisdag nästa vecka så köpte vi nya badbyxor till henne då dem andra var vääääldigt små på Babyland, och jag måste bara få säga att Babyproffsen är 100 ggr bättre än Babyland, dem har ju inget man söker där.

Dagen avslutades med Spaghetti Carbonara och självklart den efterlängtade premiären av Desperate Housewives! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar