måndag 2 mars 2009

Möte

När vi var på väg till bussen så hade Idas käresta joinat oss.
Vi skulle ta buss 509 till Sumpan.
Vi hoppade på och bussen körde.
Alla reagerade på att busschauffören svängde åt motsatt håll och tillslut började folk gå fram och fråga vart han var på väg nånstans.
Han var helt lost, och väntade länge med att vända, helt sjukt, sen körde han som en idiot, fort och ryckigt, blev så åksjuk.
Så jag kom för sent till mötet, och Paulina vaknade när vagnen lyftes upp.
Och sen bajsade hon, högt och ljudligt inför alla, haha, tur att man inte är så pryd!

Innan vi gick upp i personalrummet så träffade jag på en stammis.
Hon blev så glad att se mig och hon hade undrat länge vart jag hade tagit vägen, och blev så förvånad när jag kom med en barnvagn :)
Eftersom jag slutade jobba i maj så syntes det inte såå mycket på mig att jag var gravid, hade ju bylsiga kläder också, om man visste om att jag var gravid så syntes det, men inte annars.
Hon blev glad över att jag skulle börja jobba lite extra för det hade hon gjort när hon fick sin ursöta son Fred, han är bland dem finaste barnen jag sett verkligen.
Hennes man spelar för x antal 1000 varje vecka och han vinner minst det dubbla, ibland skulle man vilja ta hans kuponger och spela själv på, men det skulle jag aldrig göra.
Anyway, jag tyckte det var supergulligt av henne att säga det hon sa :)

På mötet sades det en massa saker som man funderat på länge själv och framfört till dem förra cheferna, som inte gjort nåt åt det, fördelen med nya chefer är ju nu att dem lyssnar mer på oss och kommer göra nåt åt det också så det känns bra.

Letade upp kläder att ha på lördag då dem andra är slängda som jag hade.
Hittade världens största byxor, när jag knäpper knappen så kan jag ändå ta av mig dem utan att behöva anstränga mig särskit mycket, tar jag ett steg så ramlar dem ner, så jag letade desperat efter ett skärp också, den som söker hon finner :)
Och så en fleecetröja i XL, herrmodell, kommer vara så snygg ;)
Hösäck!
Men vad gör det, ska ju mest va i kylan ändå så.
Längtar massor till på lördag, mina favvotjejer jobbar då också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar