måndag 2 mars 2009

Morr och fräs

Missade pendeln hem då dem går 3 minuter före dem gamla tiderna (måste komma ihåg det!) så när jag skulle åka kom det ett gammalt pendeltåg.
En jättegullig tjej som pratade i mobiltelefon erbjöd sig att hjälpa mig upp med vagnen samtidigt som hon pratade i mobilen förvisso, men ändå, jättegulligt att hon erbjöd sig.
När jag sen gick av på Centralen så var det många som gick av och många som skulle på.
Men var det nån som hjälpte till?
Svar NEJ!
Alla stod bara och stirrade och typ suckade för att det tog sån tid att ta sig ner, tacka faan för det när Ni bara står å glor!!!
Vagnen är ju inte det lättaste med bäbis och skötväska och allt som hör till och det är ju rätt dyrbar last.
Sånt här kan jag irritera mig på läääänge.
Varför finns ens dem gamla pendeltågen kvar?
Näe morr och fräs helt enkelt!

Nu ska jag gå till sängs.
Lillan sover sen en tid tillbaka och min karl gick precis till sängs så nu är det bara jag kvar.
Blir en tidig morgon imorrn :/

Godnatt!

2 kommentarer:

  1. förstår det, ingen brådska kära du !
    Nattis! Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken UNDERBAR blogg du har sötis!!! Så vackra bilder och färger!!!

    Usch vad hemskt att ingen hjälpte dig på centralen! Tycker sånt är en självklarhet, att erbjuda sig att hjälpa till!!! Dumma människor :( Tur att du finns för du är ju så himla snäll. <3 Vi måste ses snart! Kan du på ons efter kl 17, eller nästa helg? Tusen kramar

    SvaraRadera