lördag 14 mars 2009

Lördag

Gårdagskvällen var supermysig.
Lillan åt 350 ml välling, minst men det tog stopp där och jag som hade hållt mig så länge från att amma blev tvungen att göra det så att hon skulle somna.
Hon somnade runt 22-tiden tror jag, lade ner henne i sin säng, och hon vaknade inte förrän halv fyra, asskönt! :)
Dock så vaknade hon vid 7 och vi klev upp och pratade lite med Malin innan hon åkte iväg till utbildningen.
Nu somnade hon själv i sängen, mammas duktiga tjej!

Idag ska jag träffa Tina inne i stan, hon hade en massa skvaller till mig, spännande :D

Ikväll är det final i Melodifestivalen, skönt att den äntligen är över snart, trodde aldrig att jag skulle säga det, men jag är lite lagomt less.
Och vem hejar jag på då?
Sarah Dawn Finer ger mig fortfarande gåshud.
E.M.D har fastnat på hjärnan, den är för övrigt Niklas favvo :P
Mollys låt är så vacker.
Alcazars låt är så medryckande och fartig.

I don't know!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar