fredag 6 mars 2009

Välling

Våran dotter är nästan för bra för att vara sann.
Hon har aldrig nånsin matvägrat, whatsoever.
I princip allt vi har gett henne har hon ätit, och vissa saker älskar hon, som gröt, majskrokar, efterrätter.
Igår provade vi med välling.
Sempers kvällsvälling.
Jag gjorde i ordning och Niklas matade.
Började med 110 ml.
Smakade och smakade och sen slukade hon.
Gråt och skrik så jag gjorde 110 ml till.
Slukade.
Gråt och skrik igen så jag gjorde 110 ml till.
Hon slukade nästan allt, såååå duktig! :)
Hon somnade dock inte, men det är en väääldigt bra början, snart har Niklas inget att oroa sig för längre med att vara ensam med henne, kommer ju gå galant :D

Hon har somnat mellan 20-21-tiden nu hela veckan och sen sover hon första perioden i sin egna säng.
Jag har dock sovit oroligt, förmodligen för att hon inte sover med mig, men det kommer väl släppa hoppas jag :)
Jag lyfter ju ändå över henne i min säng när hon vaknar till.

Gofis!
Så här fin var hon dagen till ära :)

2 kommentarer:

  1. ja man blir bara mer och mer kär i dom små liven.. va duktigt hon åt! 300ml. inte dåligt!! lycka till imorrn! Kram

    SvaraRadera
  2. Oh, vilka snygga strumpor fröken har!!
    Allt bra med er? Måste leka snart!!
    Kram

    SvaraRadera