fredag 6 mars 2009

Fredag

Dagen började sisådär.


Vi vaknade runt 8-tiden.
Och jag känner hur det luktar (läs stinker) bajs i hela sovrummet, dörren är stängd eftersom Niklas började tidigt och tänder ALLA lampor i hela lägenheten, fråga mig inte varför.
Jag lyfter upp henne, det är mörkt i rummet, och jag känner att det är kladdigt bak i rumpan.
Jippie, blöjan har läckt IGEN.
Lägger henne på skötbädden och mycket riktigt, bajs i halva pyjamasen, very nice bäbisbajs!
Gör rent henne från tå till mage och blöter upp pyjamasen innan jag slänger den i tvättmaskinen. Håller tummarna för att det inte läckt ut i sängen för det gjorde det inte sist.
Men mycket riktigt så låg det två stora bajsfläckar i sängen också, myspys.
Och jag som bäddade rent IGÅR!

Som grädden på moset så fick jag världens huvudvärk.
Stoppade i mig 2 alvedon, såg till att hon fick AD-droppar och mjölk och sen tog jag mitt pick och pack upp till sjunde våningen där frukosten stod och väntade :)
Nybakta scones, fruktsallad, smoothie, yoghurt m.m. m.m.
Vilket lyxliv jag har levt nu ;)

Efter den goda frukosten gick vi ner på Cozy Vanilla som stänger om 2 veckor.
Utförsäljning, 70 % på alla barnkläder och 50 % på allt annat, lööövely! :) :)






Försökte få med hennes omtalade frilla på bild, inte lätt då hon aldrig kan sitta still, men ett litet smakprov får Ni här :)



Imorgon ska jag JOBBA :D

1 kommentar:

  1. Oj, stackare, inte kul att bäddat rent och så blir allt bajsigt nästan direkt :( Men du är väldigt duktig, är imponerad av dig! Vad roligt att du jobbar lite igen, hur går det och hur känns det? Kom till vår butik istället! Det skulle vara sååå kul! :D

    SvaraRadera