måndag 9 mars 2009

Helgens bravader

Det började ju med jobb i lördags.
Första gången på 10 månader.
Vaknade långt innan klockan och jag kände nog ett litet pirr i magen.
Väl där så gick tiden hur fort som helst!
Men helvete vad ont jag hade i tuttarna!
Gick iväg och handmjölkade 2 ggr under dessa 6 timmar.
Men det hjälpte inte ett skvatt.
Mådde jätteilla och kände mig svimfärdig så jag tänkte att jag hade åkt på mjölkstockning, men jag klarade mig tack och lov.

När jag äntligen fick amma så gjorde det nåt så djävulskt ont, men ack så skönt det var efteråt.
Paulina hade varit med Niklas hela dan och det hade gått hur bra som helst, såklart :)


Hur ska jag nånsin kunna sluta amma utan att behöva ta tabletter?



Sen kom bror med sambo och hälsade på.
Dem uppvaktade Niklas och Michan fick presenter av oss i efterskott.

Jag bjöd på nåt nytt, kycklinglasagne, och vilken succé, det var såååå gott!

Sen jäste vi i soffan framför melodifestivalen, och den tänker jag inte kommentera mer än att jag är GLAD att Sarah Dawn Finer kom till final, resten skiter jag i.

Hans visade en bild tagen direkt efter han blev misshandlad samma lördag som dopet var.
Det var det värsta jag sett och tårarna bara kom...


Dem åkte hem senare på kvällen och vi slocknade alla 3.



Söndagen bjöd på undervattensfotografering, men det var snudd på.
Jag hade ringt och fått en tid 13.30.

Vi kom lite innan och jag frågade en simlärare om vi fick gå ner i poolen.
Hon var fotografen och hon hade slutat för dagen och det skulle inte komma nån ny så hon var snäll och fotade Paulina lite snabbt, 3 bilder blev det, såg ut som att dem blev riktigt bra.
Sen badade vi lite till efteråt innan vi sen gick hem från Kungsholmen.


Under promenaden kände jag att jag började få riktigt ont i kroppen och när vi äntligen kom hem kunde jag knappt röra mig, förklaringen var rätt simpel, jag hade ju jobbat dan innan och lyft 20 kilos backar och kånkat å burit på en massa tunga saker så näe, det var inte så konstigt.




Dagen avslutades med Beck.

1 kommentar:

  1. Hej där! Hittade till din blogg via Molly-bolls blogg :-) Det är jag som är "fotografen" som tog bilderna på Paulina på förra kursen :-)

    Härlig tjej ni har!!

    SvaraRadera