onsdag 11 mars 2009

Onsdag

Idag var jag ett vrak när jag vaknade.
Hade så sjukt ont i huvve och överallt kändes det som, ville helst inte gå upp, men Paulina var pigg och lycklig så det var lika bra att börja dagen.
Tvättning och städning, bädda i ordning sängen som Malin ska sova i imorrn.
Tog t-banan in till city, träffade söta Tina en snabbis innan jag skulle träffa höggravida Hannah.
Massa bäbisprat blev det, vi satt på Vete katten och Paulina flirtade med en kille bakom oss :)
Snart kommer en liten bäbispojke och som jag längtar!

Paulina har ätit följande idag:

1 portion äpple- och banangröt till frukost.
Amning.
2 tärningar palsternackspuré och lite katrinplommonpuré.
Amning.
Majskrokar och resten av katrinplommonpurén.
350 ml välling.
Amning x 2 (hon vägrade somna)

Nu ligger hon och sover på mage i sin spjälsäng, första gången hon ligger på mage i den, men hon borde sova bra nog länge innan hon vaknar, eller?

Imorgon kommer Niklas hem, tiden har gått himla fort.
Men innan dess ska vi hem till 2 söta tjejer på lunch.

1 kommentar:

  1. http://ladydahmer.blogg.se/2009/february/utkast-om-du.html#comment


    här kommer bloggen/inlägget som jag snckade om. Kramis

    SvaraRadera