lördag 21 mars 2009

Män som hatar kvinnor

Igår så var jag och lillan först in till stan och träffade Ida och Tilde en sväng.
Men både hon och jag kände att vi inte riktigt var oss själva så det blev lite weird, men trevligt ändå såklart, dem är ju så stora nu våra bäbisar :)

Sen var jag på jakt efter välling, den var näsintill slut här hemma och för att det ska bli rätt så är det bäst att jag köper den själv.
Jag hittade tillslut på ICA Ringen och fick en chock när jag såg vad den kostade, 69,90 för ett paket, det är ju nästan rån!
Men vad gör man inte?
Hon skulle säkert äta annan välling också men den där känns bra för oss alla tre så :)

Promenerade hem från Skanstull och lämnade lillan innan jag begav mig till Medis för att träffa Tina.
Vi gick på bio, därav titeln *doh* :P
Och filmen var ju hur bra som helst, man blev arg och ledsen, rädd och glad, den hade mycket som jag vill att en film ska ha.
Så alla som inte har sett den, SE DEN!
Kan verkligen rekommenderas!

När jag kom hem efter halv nio nånting så låg lillan och sov sen långt tillbaka, hon är så duktig!
Jag ammade henne alldeles innan jag la mig för hon vaknade då, hade inte ammat sen morgonen så jag hade lite ont. La henne på mage och sen somnade hon. Och hon vaknade endast 1 gång på natten, och somnade om ganska fort med lite buffning och gungning :)

Idag så badade hon en sväng innan hon fick pyjamas och sånt.
Gjorde i ordning cirkus 300 ml välling, la henne i sin säng och hon höll i flaskan helt SJÄLV, behövde inte göra nånting, när flaskan var tömd så la hon sig till rätta, och SOMNADE :)
Dock vaknade hon när Robinson började, och hon var svår att få att somna om, men efter lite Curly Sue så somnade hon till slut.

Och Robinson!
Mika är ju med, hade jag inte en aning om.
Hon jobbade på SATS i Sumpan och övertalade mig att börja träna där.
Hon var ju in på jobbet varje dag och pratade och så där och hon var sååå gullig!
Sen slutade hon och vi blev vänner på Facebook och snackade lite där.

Och NU dyker hon upp i Robinson, kul, jag som aldrig brukar känna folk :P
Var in och kikade lite på hennes bilder och hon hade lagt upp bilder på några av deltagarna, det verkar som att hon och Michel fortfarande har kontakt iaf :)
Och hon var väääääldigt solbränd, så kanske att hon stannar ett tag?
Vem vet, vem vet :)

Näe nu ska dööööingen ge upp för idag.

Imorrn ska vi titta på en språjlans ny lägenhet, spännande, har jag sett fram emot länge :)

Nattinatti! :)

1 kommentar:

  1. titta på lägenhet? här har jag missat ngt ser jag...?

    SvaraRadera